Новини

Історія з локомотивом: чи стимулювати українського виробника?

2340adb-ef2777a1446dadf05e6f95d3f2894a16

Якщо Укрзалізниця не має своїх ресурсів для того, щоб проводити модернізацію, а кредити надходять тільки за умови, що техніка закуповується за кордоном, то у нас невеликий вибір, прокоментував From-UA  директор Центру соціально-економічних досліджень CASE Україна Дмитро Боярчук.

Коментуючи підписання договору між «Укрзалізницею» і General Electric про постачання нових локомотивів для залізниць України, директор CASE Україна Дмитро Боярчу зазначає:
1) УЗ вже давно потрібний новий рухомий склад, і вагони, і локомотиви однозначно. Тому в умовах, якщо УЗ не має своїх ресурсів для того, щоб проводити модернізацію, а кредити надходять тільки за умови, що техніка закуповується за кордоном, то у нас вибір є невеликий».

2) Якщо був би шанс проводити ці закупівлі в Україні, на тому ж Крюківському заводі, то напевне, що локомотиви купувалися там. Звичайно, хочеться, і я прибічник того, щоб стимулювати українського виробника, але тут потрібно думати і про споживача. Знов-таки, можна говорити, мовляв, давайте купувати українське: ті ж самі потяги Хюндаї Крюковського заводу. Візуально вони виглядають добре, але з точки зору споживача якісно відрізняються від закордонних», – додає Дмитро Боярчук.

Лютий 26, 2018